Kúpil som si omaľovanky. Čo mám robiť ďalej?

Kúpil som si omaľovanky. Čo mám robiť ďalej?

Odpoveď: je potrebné si stiahnuť aplikáciu, inštalovať ju, v možnostiach vybrať kúpenú knižku, vložiť ochranný kód (ak je to vyžadované) a kliknúť na ikonu v strede hornej časti banneru pre spustenie vybranej knihy.

Ako zaplatiť za objednávku?

Ako zaplatiť za objednávku?

Odpoveď: na stránke devarkids.sk je potrebné vložiť tovar do košíka, určiť množstvo tovaru a kliknúť na ikonku "Pokladňa". Je potrebné vybrať spôsob úhrady a spôsob dopravy. Ak je to potrebné, môžete vložiť komentár do príslušnej kolónky a pokračovať prostredníctvom tlačidla "Uhradiť objednávku". Ďalej je potrebné kliknúť na "Zaplatiť" – systém bude automaticky presmerovaný na stránku system platenia

Koľko stojí doprava?

Koľko stojí doprava?

Odpoveď: suma dopravy závisí od druhu dopravy, ktorý ste si zvolili.

Aký je čas dodania?

Aký je čas dodania?

Odpoveď: Čas dodania závisí od druhu dopravy, ktorý ste si zvolili.

Načo je potrebný ochranný kód?

Načo je potrebný ochranný kód?

Odpoveď: Pre aktiváciu dostupnosti programu DEVAR kids a tiež pre prácu s Vami kúpenou knižkou. Pozor! Ochranný kód je možné vložiť len do 5 rozličných smartfónov alebo tabletov.

Prečo sa aplikácia otvára veľmi pomaly?

Prečo sa aplikácia otvára veľmi pomaly?

Odpoveď: Môže ísť o nízku rýchlosť internetu alebo veľké zaťazenie na serveri kvôli aktualizácií obsahu.

Aplikácia ukazuje chybu "vložený nesprávny kód"

Aplikácia ukazuje chybu "vložený nesprávny kód"

Odpoveď: Skontrolujte si nastavenie klávesnice (či nemáte zapnutý CapsLock, vypnutý NumLock, iné rozloženie klávesnice a podobne). Ak ste v aplikácií vybrali knihu, ktorá nie je rovnaká ako tá, ktorú ste kúpili a vložili ste bezpečnostný kód – kontaktujte technickú podporu stránky na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Pri otvorení aplikácie ukazuje chybu "nemáte prístup na internet"

Pri otvorení aplikácie ukazuje chybu "nemáte prístup na internet"

Odpoveď: Musíte vymazať data aplikácie (Nastavenie telefónu – Správa aplikácií – Devar Kids – vymazať data) – platí pre systém Android.

Po spustení aplikácie vidím obraz zrkadlovo alebo ukazuje iba čiernu obrazovku

Po spustení aplikácie vidím obraz zrkadlovo alebo ukazuje iba čiernu obrazovku

Odpoveď: Skontrolujte, či Vaše zariadenie podporuje prácu s aplikáciou. Pred spustením aplikácie je potrebné zrušiť otáčanie obrazovky. Zariadenia s procesorom Tegra 2 (procesory nepodporujúce technológiu NEON) v súčasnosti nepodporujú spustenie aplikácie (Sony Ericsson Xperia X10, Acer Iconia Tab A501). Na niektorých zariadeniach s procesorom Intel Atom môžu vzniknúť problem s dostupnosťou programu ku kamere (hľadáčiku fotoaparátu) – Galaxy Tab3 10.1, Asus MeMo Pad). Na zariadení Sony Xperia M môžu vzniknúť problem s automatickým zaostrovaním.

Kde si môžem pozrieť zoznam podporovaných zariadení a charakteristiky?

Kde si môžem pozrieť zoznam podporovaných zariadení a charakteristiky?

Odpoveď: Pred stiahnutím aplikácie v spodnej časti popisu.

Pri používaní aplikácie na iPad-e a iPhon-e nepočuť zvuk

Pri používaní aplikácie na iPad-e a iPhon-e nepočuť zvuk

Odpoveď: Zmeňte na bočnom paneli režim "off" alebo zmeňte nastavenia (základné – tlačidlo na bočnom paneli – blokovanie orientácie)

Chyba pri načítaní. Dialógové okno "Error loading data. Check the connection to the Internet"

Chyba pri načítaní. Dialógové okno "Error loading data. Check the connection to the Internet"

Odpoveď: Dané dialógové okno sa otvára pri chybe server. Je to dočasná chyba. Pre správne načítanie aplikácie a jej komponentov odporúčame počkať do odstránenia chyby a reštartovať aplikáciu. Riečenie problem môže trvať od 1 hodiny do 2 dní.

Pri spustení aplikácie na iPad-e sap o prezretí videa – inštrukcií objavilo rozhranie, v ktorom sa obrázky a odkazy zobrazujú neusporiadane.

Pri spustení aplikácie na iPad-e sap o prezretí videa – inštrukcií objavilo rozhranie, v ktorom sa obrázky a odkazy zobrazujú neusporiadane.

Odpoveď: Je nutné vypnúť orientáciu na šírku (na bočnej strane zariadenia, vpravo hore, nad tlačidlom regulujúcim zvuk). Ptom aplikáciu reštartujte.

Pri spustení aplikácie z Google Play sa objavila chyba 492 a aplikácia sa nespustila

Pri spustení aplikácie z Google Play sa objavila chyba 492 a aplikácia sa nespustila

Odpoveď: Chyba 492 je v podstate zlyhanie Google Play. S cieľom obnoviť normálnu prácu Play Market-u je potrebné skontrolovať vyrovnávaciu pamäť.

Pri spustení aplikácie sa objavilo dialógové okno "Chyba. Nedostatok pamäte na zariadení".

Pri spustení aplikácie sa objavilo dialógové okno "Chyba. Nedostatok pamäte na zariadení".

Odpoveď: Aplikácia Devar kids sa neukladá na pamäťovú kartu, alebo do pamäti zariadenia. Pre korektné spustenie je potrebné mať v zariadení 400 MB voľnej pamäte.

Po inštalácií aplikácie sú vyžadované informácie z platobnej karty

Po inštalácií aplikácie sú vyžadované informácie z platobnej karty

Odpoveď: Stiahnutie aj používanie aplikácie je bezplatné. V budúcnosti je plánované zavedenie funkcie "vnútorných nákupov". Preto si aplikácia vyžaduje registráciu platobnej karty. Bez Vášho potvrdenia nie sú možné operácie (kúpa – predaj) s účasťou Vašej karty.

Aplikácia sa nedá spustiť. Na obrazovke sa nachádza dialógové okno "Skontrolujte pripojenie na internet" napriek tomu, že sú spustené mobilné data

Aplikácia sa nedá spustiť. Na obrazovke sa nachádza dialógové okno "Skontrolujte pripojenie na internet" napriek tomu, že sú spustené mobilné data

Odpoveď: Musíte vymazať data aplikácie (Nastavenie telefónu – Správa aplikácií – Devar Kids – Vymazať data)